Monday, January 3, 2011

Come back...














































































































Natrag u dane naših baka, ili vremena kad sam bila još mala djevojčica  to u meni  odrazuje  moj outfit.  Ne mislim time  da sam mala djevojčica bila u tridesetim godinama 19. stoljeća, ali mali  zekan na mojoj šali i mašne u kosi me podsjećaju na djetinstvo .  Uvijek sam bila vrlo inspirirana modom tridesetih godina i kad sam vidila u trgovini  ove cipele zaljubila sam se u ne na prvi pogled. Ispočetka su mi se činile preskupe pa sam od rujna čekala veliko zimsko snjiženje. A kad su bile napokon po pristupnoj cijeni, nisam mogla nač svoj broj ni u jednoj  trgovini New Yorkera. Bila sam prošla cjeli grad  dok sam našla jedne u mojoj veliči. Ali isplatilo se! Kad  je obučem ne osječam se  ko u stvarnom svijetu, nego  kao da sam izašla iz prošlosti. U kombinaciji s toplim  vunenim čarapama je mogu slobodno  nositi  zimi, a nije mi  u njima uopče   hladno. Osim toga  zajedno stvaraju savršen vintage stil. Kad sam več  danas bila uronjena u tridesete nisam mogla drukčije nego kombinirat ove cipele s kartkim gačama , demperom, i rusakom Louis Vuitton  u vintage stilu 



















2 comments:

  1. your style is very lovely! maybe you should wear more fuzzy sweater.

    alex

    ReplyDelete
  2. thanks for comment:) I will try to find in second hand more fuzzy sweater :)

    ReplyDelete